[knjiznica-kreativke] Fwd: dnevni boravak

zmaksimo at ffzg.hr zmaksimo at ffzg.hr
Mon Mar 2 16:25:21 CET 2020

Drage kolegice kreativke,

kako sam ja osoba od škara i skalpera i teško organiziram i kaos u svojoj
glavi, mislim da ne bih bila dobra u organizaciji bilo čega pa tako ni ove
grupe.
U svakom slučaju hvala na kandidaturi.
Što se tiče rada grupe, mislim da bi prvi sastanakl iste trebale posvetiti
nekim  ne baš tako lijepim greškama u komunikaciji koji su se dogodili oko
Božića.
Pozdrav Žana

 Drage kolegice i članice kreativki,