[knjiznica-kreativke] Shelfie Day 25.1.

Ivana Kukić ikukic at ffzg.hr
Wed Jan 11 14:19:12 CET 2023

Pozdrav svima,

budući da se aktivnosti grupe za društvene mreže i grupe za događanja često
preklapaju, dobro je da smo upućeni u međusobne aktivnosti. Iz tog razloga
javljam vam da ćemo Katarina i ja (slobodno nam se pridruži tko želi),
obilježiti Shelfie Day koji ove godine pada na 25. siječanj.

Plan nam je napraviti plakat koji bi išao na oglasnu ploču (najviše javljam
jer dijelimo taj prostor pa da ste upućene), kampanju na instagramu i još
neke ideje u razradi.

Više o tom danu možete pročitati:
https://nationaltoday.com/library-shelfie-day/#:~:text=Every%20year%2C%20we%20celebrate%20Library,world%20in%20a%20fun%20way.

Katarina, ispravi me ako nešto nisam navela ili mi je promaklo.

Tudlu!

Ivana Kukić, dipl.knjiž.
Knjižnica Filozofskog fakulteta,
zbirka za psihologiju