[IRCLAMA] zadnja verzija i mailing lista

Dobrica Pavlinusic dpavlin at rot13.org
Mon Apr 7 18:11:48 CEST 2008

Kad neće brdo Muhamedu, mora Muhamed brdu. Ako želite da svi dobijemo
poruku možete ju postlati na irclama at mjesec.ffzg.hr (ima i web arhiva i
yada, yada).

Instalirao sam novu verziju koja ima popravljem IE upload, tako da
možete dalje testirati.

Molim vas, šaljite mi mail. Njegov store-and-forward princip (čitaj: ne
prekine me u nečemu što radim) mi mnogo bolje paše nego da me pokušavate
nazvati 100-tinjak puta i onda me napokon uhvatite u nekom trenutku u
kojem se mogu javiti :-) Hvala.

Spomenuo sam Darku, a i za ostale, promjene (do bolnih detalja samog
source koda) možete vidjeti na:

http://svn.rot13.org/index.cgi/Arh/log

--
Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin at rot13.org