[IRCLAMA] none?

Dobrica Pavlinusic dpavlin at rot13.org
Tue Apr 8 10:06:46 CEST 2008

On Mon, Apr 07, 2008 at 11:35:04PM +0200, project IRCLAMA wrote:
> Jok,
>
> No particular reason. Nebumo vise.

Cool, maknuo sam one koji su bili u bazi tako da je ispis jedinica koje
su imale none zeru kraći.

Da li možda ima smisla da se pokazuju po dvije/tri jedinice na jednom
ekranu umjesto ovako (što zahtjeva scrollanje do zadnje jedinice)?

--
Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin at rot13.org
Unix addict. Internet consultant.             http://www.rot13.org/~dpavlin