[IRCLAMA] [dpavlin at rot13.org: Re: Baza irclama - problem]

Dobrica Pavlinusic dpavlin at rot13.org
Fri Apr 11 11:23:08 CEST 2008

DODATAK: Popunili ste 4Gb prostora koje sam imao na raspolaganju.
Sjecate se price o tome da trebate imati server jer ja nemam dovoljno
diska za hostavnje ove aplikacije?

Dodao sam jos 2Gb, ali to naravno nece biti dovljno zauvijek. Prije ili
kasnije lupiti cu u maskimum prostora na disku kojeg jos ima 10-tak Gb
(a arh nije jedina stvar koja se vrti na tom serveru)

On Fri, Apr 11, 2008 at 10:06:34AM +0200, project IRCLAMA wrote:
> Poštovanje!
>
> Problem! Kada uđem u* units* ili *bulk create *ne postavlja mi prazni
> upitnik za *New unit *a

Sto znaci "ne postavljam mi prazan upitnik"? Upravo sam unio jedan zapis
preko bulk bez problema.

> ako idem preko *administration/unit* tada mi ga
> ponudi ali pritiskom na *create *ne postavlja ga u bazu nego javlja :*Can't
> use an undefined value such as ARRAY...*

Ajdmo ponovo: NEMOJ ici preko administration/units, to sam vec napisao
jednom.

--
Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin at rot13.org
Unix addict. Internet consultant.             http://www.rot13.org/~dpavlin