[IT_wg] domaci dobavljaci softvera i jos nesto

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed May 12 00:06:21 CEST 2004

malo pripreme za sastanak...

- 1 -
ovlaš lista domaćih dobavljača softvera za knjižnice
Treba ju nadopuniti.

Zaki - VIV at info
http://www.vivainfo.hr/zakiweb.html

Medved
Za potrebe narodne knjižnice Medvešćak
Ne znam tko održava

CROLIST - UNIBIS
http://www.unibis.hr/info.htm

Metel Win - Point d.o.o, Varaždin
Razvito je navodno za potrebe narodne knjižnice Metel Ožegović
Vidovečka 56b, 42000 Varaždin, tel: 042 206 306

Kontaktirala sam bila s jednim zakijevcem, vrlo pozitivno (Vlado Kurelec).
S UNIBIS-ovcima sam izazvala male nesporazume, no tko nije...

Ostali su mi nepoznati skroz... mozda neke treba pogledati.
Ima ih vjerojatno jos. Znam za jednog nadobudnog mladica iz Splita s
velikim ambicijama i slabasnom aplikacijicom koju tek treba razviti, no
njega tek toliko spominjem da budem kad već spominjem sve što se mogu
sjetiti.

Postoji jos i jedna prilagodba CDS/ISIS-a, jako dobra. Odradjuje samo
katalogizaciju, koliko znam. Firma se Zove LabTera, a covjek, mislim,
Cvitaš. Bila sam ga davno zvala, tad je zvucalo jako skupo.

I sigurno jos pokoja aplikacija CDS/ISIS-a...

- 2 -
A sad o onom što će se radit'
Paralelno ćemo:
- pisati specifikaciju onoga što želimo
- raspitivati se o postojećim rješenjima
- osigurati održavanje postojećeg (treba hitno novoga čovjeka početi
  uhodavati u posao a ja moram opisati postojeću konfiguraciju, za
  tehničkije mozgove

Na sastanku ćemo si probati razjasniti kako se piše specifikacija zahthjeva
za softversko rješenje.

Nadam se da cemo se ovaj put naći u punom sastavu, pa da počemo dijeliti
zaduženja :)

Lijep pozdrav,
Marijana