[IT_wg] sastanak i reply

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue May 18 13:03:42 CEST 2004

1. sastanak je sutra u 10:30 u mojoj knjiznici

2. reply na listu je popravljen, samo morate slati reply na zadnju poruku, npr.
na ovu, a ne na one prijasnje kad nije radio

3. Irena, di je taj zapisnik sa sastanka

4. Miro, molim te da nam objasnis zasto nisi mogao doci na zadnja dva
sastanka o da ovaj put dodjes

5. ne znam jel svima stigla gjurina poruka da se mu je sutra dekan
zakazao sastanak u 10, pa postoji mala sansa da zakasni kod nas, hvala
sto si nas obavijstio

6. ja sam malo virila u CROLIST, Greta dal si nesto uspjela proceprkati
oko ostalih?

7. gjuro i ja smo se bili dogovarali da cemo se vidjeti jos prosli
petak, na samo, jer imamo puno za pricati o ISIS-u. ja sam zeznula petak,
iskrenije receno zaboravila sam, pa se to nismo vidjeli tad kako smo si bili najavili u cetvrtak.

Marijana