[Knjiznice-podaci] klasicna filologija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Nov 17 11:40:27 CET 2006

On Thu, Nov 16, 2006 at 03:43:20PM +0100, Sanja Bezlaj Ilijic wrote:
> Nino mi je upravo javio da je njegova upisivacica ispravila i prvi i drugi report, pa te molim da napravis novi report za klasicnu filologiju.
> Pored toga, Blanka mi je rekla da bi moglo biti problema s poljem 210 i za njega bi trebalo napraviti poseban report, ali  s tim u vezi se jos javim kad porazgovaram s curom da vidim kakvo je tocno stanje.

evo novi izvjestaj za klasicnu filologiju.
ostali su i viserazinci, koje sam za pocetak sakrila.

sto se tice 210, meni se cini da su sumnjivi ovi:

0       1119
210     ^aBerlin ; Leipzig^cVereinigung wissenschaftlicher Verleger Walter de Gruyter ; vormals G. J. G~Tschen'sche Verlagshandlung ; J. Guttentag, Verlagsbuchhandlung ; Georg Reimer ; Karl J. Tr~Abner ; Veit
& Comp.^d1922
--
0       1211
210     ^aBe~_ ; Leipzig^cF. Tempsky ; G. Freytag^d1905