[Knjiznice-podaci] PERI baze

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Oct 30 12:15:22 CET 2006

Počela sam raditi i na peri bazama.
Mislim da je najbolje da krenemo od Dubravkine baze.
Zamolila bih Gretu za pomoć u tome (iako Blanka sjedi s Dubravkom u sobi, mislim da ima vec previše knjižnica za vratom).

Razmišljam o tome da časopise spojimo već sad u jednu bazu... al ima dosta o tome za razmišljati...

Molim Gretu da mi se javi, pa da vidimo što ćemo i kako ćemo s perijem.
Treba sastaviti popis polja i mapirati ih u MARC21.
I naravno, sastaviti validacijske fajle za peri baze, za svaku pojedinu
bazu... onda cemo se podijeliti po knjižnicama za ispravljanje. Toga ima
manje nego librija.

Pozdrav, Marijana

P.S. u stanju smo nadopunjavati zapise na vrlo zanimljiv način :)
ko je bio lijen pisati sve napomene o casopisima, sad mu se isplatilo,
ako te napomene postoje u bazi NSK, npr.