[Knjiznice-podaci] stanje LIBRI

Sanja Bezlaj Ilijic silijic at ffzg.hr
Mon Oct 30 13:36:37 CET 2006

Bok svima,
javljam se sa sljedecim informacijama:
1) ispravila sam svoje greske
2) javila sam romanistici i talijanistici da ucine isto i
3) ispravila sam pogreske iz Darkove baze iz danasnjeg reporta.
Toliko o onome sto me se ticalo do sada (Libri).

Sto se tice klasicne filologije, voljna sam Ninotu objasniti sto treba.
Marijanu molim da mi javi kad treba krenuti u akciju.

Pozdrav, sanja