[Knjiznice-podaci] stanje LIBRI

Sanja Bezlaj Ilijic silijic at ffzg.hr
Tue Oct 31 11:24:28 CET 2006

Bok Marijana i svi,

htjela sam samo reci da u ovom  Darkovom zapisu 395 ne mogu naci taj o pa
sam milsila da je netko to vec bio ispravio. Danas pokusavcam uci u njegovu
bazu ali neuspjesno. Bit ce da je zgasio kompjutor.
Ako mozes, ajd ti pogledaj o cemu se radi.

Sto se tice romanistike i talijanistike, mislim da to nece biti gotovo
danas. odnosno, rom. mozda hoce ali su talijanisti zatrpani nekih drugim
poslovima, pa kad stignu.

S ninotom se jos nisam cula, no zeljani je rekao da njegova demonstratorica
ispravlja pogreske prema reportima. Reci cu mu da joj kaze da se drzi
najnovijeg reporta- to i nije vise takva silna kolicina.

Pozdrav svima, Sanja