[Knjiznice-podaci] izvjestaji

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Apr 27 11:13:16 CEST 2007

Lijep pozdrav,

evo nakon 10-ak dana rada, malo sam usavrsila detektiranje i zapisivanje
gresaka. Umjesto da rucicom biljezimo na papir MFN-ove, ja cu ih ispisati
automatski... sad kad smo to radili pjesice mi se iskristaliziralo na
koji nacin da to napravim...

Probni primjer za povijest je na:
http://knjiznice.ffzg.hr/isis_data/po/pp-intp/200-libri-test

Danas ja znaci radim povijest. Isporucit cu izvjestaj direktno Krunoslavi. Ona
kuzi, pa nema potrebe da ja prvo radim s nekom od vas a onda vi ponovo s
njom, cini mi se da je ovako brze i efikasnije. vasa pomoc potrebna je
tamo gdje ne mozemo sasvim imati povjerenja da ce knjiznicar sve obaviti
kako treba ili je jako spor.
Mislim da tako direktno mogu raditi jos s Neviom, Visnjom i Irenom M, a
vi mi recite mogu li jos s kim ili je za ostale jednostavnije da im
zapravo mi to ocistimo, a njima posaljemo popise mfn-ova za testiranje i
eventualno im damo da ispravljaju neke sustavne greske (istog tipa)
kojih ima relativno puno (npr. ono s redosljedima u polju izdavanja)

Zelim ugodan produzeni vikend, da izadjete malo u prirodu dok je jos
ima.

Marijana