[Knjiznice-podaci] redoslijed podpolja i interpunkcija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Feb 9 12:27:22 CET 2007

lijep pozdrav,

Na stranici http://saturn.ffzg.hr/konverzija/index.cgi?mapiranje_polja
za sad su popisane nase knjiznice.

Uz svaku knjiznicu ostavila sam samo link na njezino mapiranje polja, a
onda odavde linkove na izvjestaje o greskama i jos neke dodatne korisne
ispise.

Ono sto je novo jest datoteka s popisom korištenih podpolja i
interpunkcija u originalnom redosljedu.

Rado bih da se sastanemo u ponedjeljak, da vidimo kako vam ide ovo
usporedjivanje i da se dogovorimo za dalje. S obizirom da sad imam ovaj
popis mozda necemo bas za svaku knjiznicu ispisivati goleme tablice...
ne znam... treba jos razmilisiti.

Moze li u 11, kod Zeljane?

Marijana