[Knjiznice-podaci] izvjestaj o korekturama

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Jan 31 12:35:46 CET 2007

Prijavljuj prijavljuj, bez brige nadoknadit cemo to :)

Ja sam ovih dana malo raspisivala dokumentaciju na
http://saturn.ffzg.hr/konverzija i mislim da sam spremna za jedan
sastanak, pa da vam podjelim nova zaduzenja :)

Za jos neka polja nije odluceno kako ce izgledati, no morat cemo na
konzultacije u NSK kad oni budu spremni.

Kad vam pase da se nadjemo? Sutra u 11 kod Zeljanje? Ili?

Marijana