[Knjiznice-podaci] prije godinjeg

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Jul 9 11:43:08 CEST 2007

Danas jos radim na Blankinoj bazi. Dopunjavam nedostatke i pravila u
konverzijskoj skripti.
Namjera mi je prije godisnjem provrtiti sve baze kroz gotvu konverzijsku
skriptu i ispraviti jos ponesto gresaka.

Radim raspored za ostale knjiznice, ali necu onako kao prosli put da se
svi nadjemo kod mene, nego cu moliti knjiznice da do tog datuma isprave
sve stare greske, tako da ja mogu taj dan provuci bazu kroz konverzijsku
skriptu.
Molim da tad budete pri ruci knjiznicarima.

Takodjer, ima jos gresaka u redoslijedu koje treba detektirati, pa cu i
tu trebati pomoc.

Predlazem da se sastanemo sutra, recite kad god vam odgovara, pa da vam
svima objasnim kako sada izgleda postupak (sve su greske sada u jednom
izvjestaju, kao sto sam bila vec rekla) i na sto treba obracati paznju.

Marijana