[Knjiznice-podaci] nezgoda

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Jul 10 11:50:25 CEST 2007

Pozdrav,

ja sam se drage moje malo precijenila. Ko svaki pravi kampanjac i nocni tip volim noc prije sastanka jos utvrditi gradivo... nocas me je dobro krenulo, pa sam premetala Blankinu bazu, dovrsavala sto je ostalo za dovrisiti.... i... ostala budna do 6, a onda je jos i ova kisa pridonjela da zaspim ko top.

Oprostite sto sam se precijenila, nekad mi nije bio problem doci na posao nakon cijele neprospavane noci ili samo nekoliko sati sna, no ocito sam sada vec malo starija :((. Sada izgleda to nisam bas vise u stanju svaki put.

Mozemo li se naci sutra? Oko 11 ili 12, ne u pol 10 :(

Pozdrav i nadam se da necete zamjeriti jednoj nocnoj ptici.

Marijana