[Knjiznice-podaci] reorganizacija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Nov 9 12:29:37 CET 2007

Lijep pozdrav,

doslo je vrijeme kad smo se opasno priblizili seljenju podataka.

Vrijeme je i da se malo reorganiziramo, pa saljem ovu poruku/prijedlog na listu grupe za konverziju ali i na adresu Dorje Mucnjak za koju imam neke planove :) i na adresu g. Mihela kao voditelja svih nas.

Do sad smo u grupi za konverziju radile Sanja BI, Zeljana, Greta, Blanka i ja (+Dobrica). Par recenica o tome sta je ko radio pise na http://saturn.ffzg.hr/konverzija/index.cgi?grupa_za_konverziju

Osim samog ispravljanja, razgovarali smo o podacima, otkrivajuci i razjasnjavajuci pravila koja su se koristila i naravno iznimke od tih pravila.

Sada je vrijeme da utvrdimo tocno ta nova pravila, tj. da donesemo neke odluke o tome kako cemo obradjivati gradju u buduce. To naravno ovisi i o ostatku ekipe koja je s nama u bazi, ali to je posao koji nas ceka - da se dogovorimo. barem najosnovnije.

Stoga predlazem da sada raspustimo grupu za konverziju, i odredimo grupu koja ce biti glavna za katalogizacju u formatu marc21. Imam tri kandidatkinje: Blanka, Dorja, Greta

Blanka i Greta zato sto su dobre katalogizatorice i imaju komplicirane slucajeve za obraditi u svojim bazama i zato sto su sudjelovale u konverziji.
Dorja zato sto smo ju vec predvidjeli za edukaciju u Voyageru a to je u vezi s pravilima.

Ta grupa trebala bi brinuti o nasim lokalnim pravilima i njihovoj uskladjenosti s drugima. Tim osobama obracali bi se nasi knjiznicari kad im nije jasno kako da nesto katalogiziraju.

Ja bih i dalje ostala glavna za konverziju podataka, tj. za manipulaciju podacima (pr. kad vam trebaju neki izvjestaji iz podataka ili podaci u drukcijem formatu i sl.).
Na mom papiru od dekana pise da sam ja voditeljica implementacije, sto je bilo prije nego nam je dosao voditelj g. Mihel, a onda se zapravo malo promijenilo to sta ko radi, pa bi mozda i papire trebalo promijeniti.

Kao i kod grupe za konverziju i u mom slucaju, predlazem da kolegice koje ce sudjelovati u radu grupe za katalogizacuju u marc21, dobiju stimulaciju na temelju rada u grupi, a ne na temelju ispunjavanja norme za korekture.

Molim sve da kazu sta misle, narocito predlozene kolegice i voditelja.

Lijep pozdrav, Marijana G.