[Koha-cug] pitanja oko predlozaka za katalogizaciju

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Dec 16 18:18:06 CET 2009

Pozdrav,

radim veliko pospremanje u nasim predloscima za katalogizaciju kako bih
isporucila i objavila nesto upotrebljivo, a ne strgano.

Dvije teme se namecu kod pripreme predlozaka (frameworks) za katalogizaciju:

1. upotreba MARC polja
(ovo je tema za knjiznicare)
Za sad s FF-a imam za ponuditi jedino ovo: http://saturn.ffzg.hr/koha/upute
(zanimat ce vas sve sto je u poglavlju katalogizacija)
to je manji problem.

2. mapiranje MARC polja u Koha bazu
(ovo je tema za sistemce)

Detaljnu pricu o tome predlozila bih (uz vec predlozeni git) za sljedeci
sastanak, http://saturn.ffzg.hr/koha-cug/index.cgi?2010_01_13

Mapiranje je veci problem, pa bi sada bi bilo korisno jedno uskladjivanje
na razini IRB - FF.

Ja bih rado premapirala neke stvari u nasoj bazi na nacin da:
1. sto vise bude slicno originalnom mapiranju
2. sto vise bude slicno (po mogucnosti isto) kao na IRB-u i u ostalim
  knjiznicama koje ce koristiti Kohu

Ovo prvo je vazno zbog odrzavanja, a ovo drugo je vazno jer ako nam je
mapiranje isto onda mozemo razmjenjivati SQL upite za reporte.

Alene i Bojane, mozete li nam molim vas poslati vase mapiranje
(najjednostavnije i najbrze je otici u admin sucelje > Koha to MARC
mapping, pa onda napraviti screenshots za sve tri tablice)

Saljem stanje na FF-u (kako je sad, predlozeno kako da bude i kako je
default):
http://saturn.ffzg.hr/koha/index.cgi?upgrade_to_3_01_00_100_notes#koha_to_marc_mapping
Navedena su samo ona polja koja se razlikuju od default mapiranja.
Srednja kolona (promjena - ili kako mi se cini da bi trebali biti) je
jos pod upitnikom, tj. to je prostor za dogovoriti se.

(ostatak sadrzaja na ovoj stranici su interne biljeske za upgrade na kojem
upravo radimo, pa da vas ne zbuni)

Srdacno,
Marijana