[Koha-cug] lista

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Feb 1 14:44:05 CET 2010

2010/2/1 Marijan Čardić <marijan.cardic at imin.hr>:

> Je, ostali su 952. Znas li mozda sto bi jos moglo biti problem?

hm...

probaj otic rucno preko weba na:

http://xxx:8080/cgi-bin/koha/admin/marc_subfields_structure.pl?tagfield=952&frameworkcode=LIB

pa vidjet sta ima tamo nesto zanimljivo....

Dal ti je ta greska bila i prije nego si napravio import ili tek nakon?
Jer ako je prije, onda mozda nije u LIB frameworku, nego u nekom
drugom, al cudno mi je jer ti se u tablici sve vidi kako treba.

Koje sve frameworks imas uopce?

Daj nam posalji rezultat onog select ... marc_subfield_structure...

Marijana