[Koha-cug] lista

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Feb 1 15:59:13 CET 2010

2010/2/1 Marijan Čardić <marijan.cardic at imin.hr>:

> defaultni su
>
>        Default framework       MARC structure
> SR      Audio Cassettes, CDs    MARC structure  Edit    Delete
> IR      Binders         MARC structure  Edit    Delete
> BKS     Books, Booklets, Workbooks      MARC structure  Edit    Delete
> CF      CD-ROMs, DVD-ROMs, General Online Resources     MARC structure  Edit
> VR      DVDs, VHS       MARC structure  Edit    Delete
> FFZG    FFZG Marc framework     MARC structure  Edit    Delete
> KT      Kits    MARC structure  Edit    Delete
> AR      Models  MARC structure  Edit    Delete
> [...]

Caka je u ovom FFZG.

Framework mora imati kod LIB

Ili, ako se odlucis ostaviti FFZG, onda u preuzetim fajlovima treba
sve LIB promijeniti sa FFZG. Nadopunila sam upute na wikiju.

Savjetujem napraviti jedan koji se zove LIB, a ovaj FFZG obrisati, jer
su podaci za LIB vec smjesteni u tablice.

Marijana