[Koha-cug] Pitanje za sastanak

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Feb 24 19:28:56 CET 2010

Lijep pozdrav!

Dodala sam prijedloge na wiki
http://saturn.ffzg.hr/koha-cug/index.cgi?2010_03_03
Dodajmo jos ovih dana pokoje pitanje i biljesku.
Ja sam se danas druzila s knjiznicarima na FF-u i pozvala ih na Koha CUG, a
jos cu im poslati i mail pocetkom sljedeceg tjedna.
Bojane, nadam se da i ti mozes doci ovaj put.

Mi smo u medjuvremenu hrabro zakoracili u produkciju s najnovijom verzijom
iz gita, skoro 3.2. :)
U toj verziji su metode za definiranje prikaza podataka znatno poboljšane,
pokazat cu vam. Biljeske o toj nadogradnji su ovdje:
http://saturn.ffzg.hr/koha/index.cgi?upgrade_drugi

Srdacno,
Marijana