[Koha-cug] sutra - dodatak

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Feb 1 13:08:00 CET 2011

Zdravo ljudi jos jednom danas,

Jos jednu temu smo smislili za sutra - medjuknjiznicna posudba. Nesto nam se
mota po glavi da bi slozili neku jednostavnu aplikaciju za to, koja moze
komunicirati s Kohom.. nekako... nije jos to sve definirano kako ce
izgledati, ali imamo neke ideje i poceli smo nesto slagati. Ja bih rado
vidjela kako izgleda SEND s IRB-a, sto sve moze, sta tamo valja, sta ne
valja. Korisno ce biti porazgovarati o tome sto sve takva aplikacija mora
minimanlo imati... koje podatke treba voditi, kako izgleda radni proces i
slicno...

Dosla bi i nasa kolegica Tea koja vodi sluzbu za MKP.

A Alen ce nam pokazati svoje nove alatice, jel tako? :)

Periodiku bih ostavila za kraj ako bude vremena. Jasna, tebi je to napeto
vjerujem, ali mislim da je korisnije da se nas dvije oko toga nadjemo jedan
dan na samo, pa da tom prilikom poslozimo odmah u vasoj Kohi neke osnovne
parametre....

Marijana

--
Marijana Glavica :: mglavica at ffzg.hr :: 01 6002393 (2393)