[Koha-cug] (no subject)

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Jan 6 14:09:01 CET 2011

2011/1/5 Lana Ivanjek <lana_ivanjek at yahoo.com>

> Poštovani,
> Radim u školskoj knjižnici i do sad sam radila u Zaki X-u, koji nam je Županija prestala plaćati od Nove godine, pa me zanima postoji li mogućnost konverzije podataka iz Zakija u Kohu, i da li je Koha uopće program primjeren školsloj knjižnici?
> Hvala i lijep pozdrav,
> Lana Ivanjek, Oš Ivana Perkovca, Šenkovec

Draga kolegice Lana,
Konverzije podataka su gotovo uvijek moguce o bilo kojem knjiznicnom
softveru i formatu podataka se radilo.
Koha, ispravno implementirana, moze zadovoljiti potrebe bilo kojeg
tipa knjiznice.
Medjutim, unatoc tome sto je Koha besplatan softver, treba racunati na
troskove konverzije, implementacije i odrzavanja. To sve skupa ovisi o
tome u kojoj mjeri knjiznica (tj. skola) raspolaze vlastitim kadrom,
opermom i infrastrukturom (server i veza na internet).
Udruga Koha-CUG je u stanju pruziti jedan dio tih usluga, a cijena
članarine može se odrediti prema vašim potrebama.

Kakva je situacija s ostalim školskim knjižnicama unutar Županije ili
Općine? Možda bismo zajedno mogli osmisliti projekt unutar kojeg bismo
implementirati Kohu kao podršku sustavu knjižnica unutar Županije ili
neke manje jedinice, pa predložiti to Županiji, Mjesnom odboru općine,
tj. svim potencijalnim financijerima. Takva varijanta je s jedne
strane jeftinija za financijere, a s druge strane čini puno koristi
uključenim knjižnicama.

Srdačan pozdrav,
Marijana

--