[Koha-cug] Upit za pomoć

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Mar 24 22:12:48 CET 2011

Lijep pozdrav,

Drago mi je da je Koha u planu za razvoj vašeg informacijskog sustava
i zahvaljujem što ste nam se javili.

Redoviti termini sastanaka (druženja) KohaCUG grupe su svake prve
srijede u mjesecu u 13 sati u računalnoj učionici Knjižnice
Filozofskog fakulteta.

Ako Vam odgovara ovaj termin, možda je najbolje da se vidimo tada jer
je to dobra prilika da upoznate više nas na jednom mjestu. Lako ćemo
se dogovoriti i za neki drugi termin, ako vam ovaj ne odgovara.

Srdačno,
Marijana

--
Marijana Glavica :: mglavica at ffzg.hr :: 01 6002393 (2393)