[Koha-cug] knjižnica Recikliranog imanja

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue May 3 15:16:04 CEST 2011

Hej Suncana!

Da, da, zelimo pomoci u svakom pogledu i jako ce nas to veseliti!

Svake prve srijede u mjesecu (znaci sutra!) imamo sastanke/druzenja u
Knjiznici Filozofskog fakulteta na 1. katu u racunalnoj ucionici u 13 sati.
Sastanci su jako neformalni i svatko je dobrodosao, pa ako mozes doci sutra
super, a ako ne mozemo se dogovoriti za vidjanje bilo koji drugi dan. Moj
broj telefona je 099 7304 525.

Ovu grupu smo osnovali bas radi medjusobne razmjene iskustava, alata koje
razvijamo i edukacije... svega sto se tice Kohe, ali i drugog slobodnog
softvera u Knjiznicama. U udruzi smo za sad mi zaposelni u sustavu znanosti
- ljudi iz akademskih ustanova i instituta (Institut Rudjer Boskovic,
Institut za migracije i narodnosti, Biblijski institut Zagreb, Učiteljska
akademija, FFZG, a od nedavno i Institut za drustvena istrazivanja), ali
stvar nije ogranicena na akademske knjiznice, nikako... dapace, moja osobna
velika zelja je suradnja upravo s nevladinim udrugama!

Toliko za sad. Javi se pa cemo se sve dogovoriti :)

Pozdrav,
Marijana

--
Marijana Glavica :: mglavica at ffzg.hr :: 01 6002393 (2393)