[Koha-cug] Danas je IRC meeting

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Apr 4 10:56:12 CEST 2012

Dragi svi,

ako zelite vidjeti demokraciju na djelu posjetite danas u podne Koha IRC
kanal i upoznajte iz prve ruke kako to izgleda. Danas se biraju ljudi
koji ce brinuti o sljedecoj verziji Koje (3.10).

http://wiki.koha-community.org/wiki/General_IRC_meeting,_4_April_2012
http://wiki.koha-community.org/wiki/Roles_for_3.10

Ovdje su upute kako doci na IRC:
http://koha-community.org/get-involved/irc/

Ne morate aktivno sudjelovati, mozete samo slusati :)

Ako netko zeli doci danas do FF-a, mi smo tu i rado cemo se baviti npr.
prevodjenjem. Samo vas molimo da dodjete malo kasnije, oko 13:30 zbog
IRC meetinga.

Pretprosli tjedan smo Dobrica i ja bili u Francuskoj na Koha hackfestu
i rado cemo vam pricati kako je bilo. Jedan narocito zanimljiv rezultat
tog hackfesta je to da je Dobrica uspio ubrzati Kohu nekoliko puta :)))
i jos uvjek zustro radi na tome.

Srdacno,
Marijana