[Koha-cug] Poštovanje

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Aug 30 13:54:09 CEST 2012

Pozdrav svima,

javljam da sam nazvala covjeka, pa ce doci do nas jedan dan za vise
informacija...

nego, kako ste svi? jeste li se odmorili? nismo se dugo vidjeli svi
skupa, ali niti nemamo za sad nesto novo, a ja imam sad tijekom rujna
dosta svakojakog posla, tako da racunam da bismo u listopadu pokrenuli
opet neka druzenja, ali bih rado da imamo neku temu i da radimo nesto
korisno....
Jedan kandidat za temu su i dalje prijevodi, pa ako nista drugo, prvi
sljedeci susret moze biti radionica prevodjenja, sto smo vec jednom bili
pokusali raditi, ali smo imali problema s otvaranjem accounta, pa bismo
za sljedeci put to sve prvo trebali provjeriti

Srdacno,
Marijana