[Koha-cug] Danas

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Mar 7 10:25:56 CET 2012

Dragi svi,

ja na zalost danas ne mogu na druzenje, jer imam edukacije s
knjiznicarima (uvodimo modul nabave, pa je jako intenzivno).
Ispricavam se sto tek sad javljam.

Predlazem, ako vam pase, da se vidimo neki drugi dan sljedeci tjedan
(mozda srijeda).

Jedna od zanimljivih tema koju nismo do sada naceli su
prijevodi. Ja sada napokon ponovo imam potrebne ovlasti na stranici za
prevodjenje, pa mogu i vama dati odgovarajuce ovlasti.

Prevoditi mozete poceti vec sad samostalno na stranici:
http://translate.koha-community.org
mozete si i ne morate otvoriti acc, ali preporucam da si ga otvorite jer
inace se ne vidi sto ste vi preveli.
Kad se vidimo pojasnila bih kako se prevodi, a do tak ako se snadjete
super, ako ne nista.
Prevodi se verzija 3.6 jer je najnovija i ponesto drukcija nego prethodne,
a svi cemo kad tad biti na toj verziji.
Kad si otvorite acc, moci cete predlagati i submitati prijevode, ali
molim vas da za sad samo predlazete...

Marijana