[Koha-cug] Poštovanje

Ivan Grgec igrgec at gmail.com
Tue Sep 4 15:30:45 CEST 2012

Pozdrav! kako je ?
oprosti na smetnji!
Najme ovako konacno sam uspjesno instaliro kohu na debian serveru!
Samo sam naletio na manji problem ako mi mozete pomoci!
Najme kada sam na serveru mogu komotno vidjeti i sve raditi ali kada se
pokusam s druge masine spojiti na kohu nemogu
nejde mi ni moja_ip_adresa_servera:8080 ni moja_ip_adresa_servera:80

Dali mozda znate di bi mogo biti probelm?
Unaprijed hvala.

mail: igrgec at gmail.com

[image: Skype Me™!]