[Koha-cug] Koha interpunkcije

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Jul 8 14:24:20 CEST 2013

Poštovanje,

Prvo, drago mi je da ste odabrali Kohu i rado ćemo odgovoriti na vaša
pitanja.

Što se tiče zagrada u polju nakladničke cjeline (490), ne stavljamo ih
prilikom unosa, već se one dodaju u prikazu podataka.
U polje 003 bi trebalo upisivati MARC21 kod za organizaciju ustanove.
(podatak bi se trebao korisititi kod preuzimanja zapisa - slučaj kad
druge knjižnice preuzimaju iz našega kataloga).

Nadam se da ste na webu već pronašli naše upute za katalogizaciju,
odnosno popis polja koje koristimo na FFZG:
http://saturn.ffzg.hr/knjiznica/index.cgi?katalogizacija
http://saturn.ffzg.hr/knjiznica/index.cgi?marc21_popis_i_upotreba_polja

Ne znam imate li informaciju o udruzi korisnika Kohe - KohaCUG preko
koje nastojimo okupiti knjižnice i pružiti osnovnu podršku i informacije
o radu s Kohom - http://saturn.ffzg.hr/koha-cug.
Ispočetka smo imali i redovne mjesečne sastanke, no to se sada malo ugasilo,
ali je aktivna mailing lista na koju možete slati pitanja i komentare:
koha-cug at mjesec.ffzg.hr
(Ovu puruku šaljem i na tu listu, jer će odgovori možda biti zanimljivi i
drugim sadašnjim ili budućim korisnicima).
Sastanke uvijek možemo ponovo aktivirati kad se pokaže potreba za tim.

Preporučam da se prijavite na mailing listu:
i da sva pitanja ubuduće postavljate na tu listu jer tako vam više ljudi
može odgovoriti i razmijeniti iskustva.

Srdačno,

Marijana