[Koha-cug] Povuceno iz posudbe

Bojan Macan bmacan at irb.hr
Wed May 8 14:19:22 CEST 2013

Mi smo se odlucili za varijantu da tu oznacavamo kada je knjiga otpisana
u reviziji (npr. 1 - otpisano revizija 2012.; 2 - otpisano revizija
2018.), a u potpolje 1 (item lost) biljezimo kada nam je neki item
izgubljen/ukraden i tu imamo nekoliko mogucnosti (npr. izgubljeno i
placeno; izgubljeno i nadoknadeno drugom knjigm; otudeno iz knjiznice i
sl.)- u tom cemo potpolju oznacivati u redovnom poslovanju kada se nesto
desi s knjigom (izgubi se/donese zamjena za nju i sl.), a kada nam dode
vrijeme sljedece revizije (2018.), tada cemo za sve knjige koje ovdje
imaju nesto upisano, a u potpolju 0 nije oznaceno da su otpisane u
potpolje 0 upisati da su otpisane. Eto, ako ce jos netko morati
rjesavati tu stvar u kohi da vidite koje sve varijante se mogu raditi :)

Pozz,
Bojan