[Koha] pretrazivanje

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Apr 7 12:22:30 CEST 2008

trenutno vam ne radi pretrazivanje, jer sam ostala bez prostora na disku
potrebnog za indekse (ugurala sam nutra oko 100000 zapisa, a zaboravila
prije indeksiranja zamoliti Dobricu da mi da jos mjesta)

Takodjer, instalirali smo jos jednu instancu, na adresi
http://koha.ffzg.hr

Na koha.rot13.org mozemo brljaviti i igrati se a na ovoj novoj instanci
nema "sample data" i nju cemo konfigurirati i puniti tako da nutra bude
ono sto je utvrdjeno.

koha.ffzg.hr ce biti za ozbiljno testiranje i tamo cu paziti da podaci
uvijek budu pretrazivi.