[Koha] sastanak ili sastanci danas

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Apr 10 11:07:33 CEST 2008

On Thu, Apr 10, 2008 at 10:35:28AM +0200, Irena Kranjec wrote:
> Nije li sastanak petkom u 14.00? Mene sutra nece biti poslije 11.00.

ja se za sutra ne mogu obecati, jedino Ivi popodne.
mislim da nije nuzno da se sutra ili danas sastajemo svi skupa pa da pricamo
o svemu i svacemu, nego da je bolje da se sastajemo prema konkretnim poslovima.
Ako nastavimo ovako koristiti listu, to ce biti bolje od sastanaka, jer
na listi je odma sve napismeno, pa se ne moze desiti da nesto
zaboravimo.

Za SF casopise je prijedlog ponedjeljak, i Irena bi trebala prisustovati. Koje
vrijeme nam pase?

Iva, predlazem da se mi dvije vidimo danas popodne, pa da isprobamo ona
mapiranja o kojima smo pricale, a sljedeci tjedan kad si ujutro, recimo
utorak, da sazovemo sve drustvenjake i utanacimo popis.

S Dorjom bih se ja nasla danas nekadi, oko predlozaka za katalogizaciju,
a mozemo procavrljati i o prijevodima.

Marijana