[Koha] napravila zapisnika danasnjeg sastanka...

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Apr 10 22:25:08 CEST 2008

On Thu, Apr 10, 2008 at 09:49:21AM +0200, Ivan Mihel wrote:
> 6. Nabaviti podatke o printeru za tiskanje naljenica sa signaturama
> 6. Nabaviti printer i laptop s accessom

ima jedan kod mene u knjiznice sta skuplja prasinu, isti onakav kau u
citaonici za studente.

> 7. Maznuti u NSK access formu za tiskanje naljepnica, osim ako od Vas
> netko ne pozna access.

Nadam se da maznuti znaci - zamoliti i dobiti :)
Budemo se razgovarali da vidimo sta mozemo s tom formom, kakvi podaci
trebaju ...

> Grupu koja radi na rasporedu molim da osmisle organizaciju knjiznicne
> grade u opcoj referentnoj zbirci i "specijalnim" ref zbirkama.

Koliko cujem od dousnica iz sredisnje citaonice, kolega Zoran se bacio
na uredjivanje opce zbirke :)

danas smo Iva i ja probale vidjeti kako ce ici mapiranje postojecih
strucnih skupina u novu nomenklaturu (na primjeru sredjene i male
sociologije).
u utorak cemo se naci svi drustvenjaci i pokusati se usaglasiti (bez
filozofije)
namjerno se radi na najlaksem slucaju, jer ako se ne uspije rijesiti
najjednostavnije, treba smanjiti ocekivanja :)
kroz to ce se sigurno dotaknuti i pitanje "specijalnih" ref. zbirki
i odnos s opcom.