[Koha] uredjivanje wikija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Apr 10 23:01:47 CEST 2008

- dodala sam pojasnjenje sadrzaja na wiki http://saturn.ffzg.hr/nova_knjiznica

- citala sam pravilnik o radu, pa sam ga malo formatirala da bude
  citljiviji

- primjetila sam da smo se poceli stavljati u mi-oni osnos s ostalima,
  sto mislim da nije zdravo pa bi valjalo uloziti svjestan napor da se
  ne omakne
  pr. na stranici o preseljenju bilo je cijelo poglavlje KNJZINICARI (na
  istoj razini s PASIVNI FOND i RFID, npr. :))
	KNJINIŽNIČARI
	    * od njih očekivati kooperativnost
	    * zamrznuti neke aktivnosti kako bi se preseljenju dala prednost
	    * (napraviti listu prioriteta)
	    * očekivati otpor od strane odsjeka - osigurati podršku uprave
  pa sam promijenila u:
	OSTALO
	    * važna je kooperativnost