[Koha] str. skupine za drustvene

Visnja Novosel visnja.novosel at ffzg.hr
Thu Apr 17 15:20:36 CEST 2008

>Draga Iva,
ja sam se zapravo jos malo vise poigrala nego do sastanka, pa sam
napravila novu podjelu za pedagogiju - bez metodologije i statistike te
onih podrucja za koja smo rekli da idu psiholozima, odnosno sociolozima.
Zato ti saljem novu tablicu - popisala sam u prvim stupcima stare UDK
oznake tako da znas na sto se koji dio odnosi, ali zapravo bi mi bilo
vaznije da podrucja ostanu ovim redoslijedom kojim su navedena. Sad ima 23
područja unutar moje skupine (izuzev referentne zbirke), i zapravo sam
malo zaobisla UDK, nego sam se drzala podjele pedagogije kao takve. Nadam
se da nisam sad pokvarila koncepciju, ali cini mi se da bi ovo bilo puno
prihvatljivije rjesenje.
Pozdrav,
Visnja

ovdje je tablica s unesenim izmjenama sa sastanka.