[Koha] mapiranje oznaka za signature

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Apr 21 11:19:48 CEST 2008

Pomapirala sam probno psihologiju signature i ubacila 200-tinjak zapisa.

Probajte editirati iteme, malo sam radila na workflowu, i cini se da nam
mozda nece trebati nikakav development za jednostavno sucelje za unos
itema, vec bi samo trebalo modificirati postojeca, a to mislim da mogu i sama.

svejedno, zeljno ocekujem odgovor iz LibLime, jer sam ih pitala koliko
bi kostalo nekih 10-ak sati edukacije.

ovak:

nadjete knjigu preko cataloguing modula:
http://koha.rot13.org:8080/cgi-bin/koha/cataloguing/addbooks.pl

dobijete popis rezultata u tablici

ako kliknete na "Primjerci" to ce vas odvesti na stranicu s popisom
primjeraka.

treba upisati signaturu. takodjer, treba primjerku dodijeliti broj za
chip, za sto se koristi polje od barcoda (razmisljam da to mozda bude
neko drugo polje, da se ne mijesa... no ovaj cas nema veze.

cim kliknemo na Edit pored primjerka, u polju "o" dobijemo predlozenu
signaturu - za sad se, probno, sastoji od nove oznake i godine (godina
je moguci razlikovni element, ali tu mogu biti prva tri slova naslova
ili stagod)
izmedju nove oznake i godine (ili cega god) treba sad upisati Cuttera.

broj za chip dodijeljuje se tako da se u polje "p" samo klikne, a broj
se pojavi. Nije sigurno da to radimo iz Kohe.. to je dio koji se mora
dogovoriti unutar projekta zastite...

ako na prvoj stranici s rezultatima kliknete na naslov, a ne na "Primjerci"
to ce vas odvesti na stranicu s prikazom svih itema. tu je za sad moguce
promijeniti samo statuse za iteme, ali pokusat cu vidjeti moze li se ovo
sucelje nekako prilagoditi pa da se odavde editiraju itemi
(mogli bismo ustediti jedan klik)

A sad se spremam na slavensku filologiju :((