[Koha] rezervacije

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Apr 22 10:46:26 CEST 2008

On Tue, Apr 22, 2008 at 10:09:25AM +0200, Iva Melinscak Zlodi wrote:
> mozda treba vidjeti kako se to moze podesiti u kohi.

nacelni odgovor na ovakva pitanja jest da, samo je pitanje u koliko
vremena i s koliko truda :)

> vjerojatno se automatski, cim je gradja zaduzena, korisniku koji je
> rezervirao salje poruka da moze preuzeti knjigu.

mislis cim je gradja razduzena? tj. cim je rezervirana knjiga vracena...
nism sigurna da ovaj cas postoji ta funkcija bez dodatnog podesavanja,
no mozemo racunati za buducnost da ce biti...
provjerim..

> ako je preuzima na katovima, treba mu napisati na kojem je katu moze
> preuzeti (da ne luta po knjiznici). cini mi se da bi to moglo biti
> komplicirano, i da je jednostavnije uvesti pravilo da se sva rez. gradja
> preuzima u prizemlju.

da, sve vise se i meni tako vidi :)

> tek ce nam iskustvo pokazati koliko ce zapravo mjesta trebati za
> rezerviranu gradju (meni se cini da ce rezervacija sigurno biti puno,
> ali da se gradja nece dugo zadrzavati na policama).

i za pretpostaviti je da ce se rezervirati literatura za ispite, te da
ce biti perioda kad ce potraznja biti jako velika.

> ali mislim da bi bilo dobro da rezervacije profunkcioniraju sto prije.

slazem se.

Marijana