[Koha] kljucni naslov

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Fri Apr 25 09:35:44 CEST 2008

Dorja:
kad imate dileme mozete koristiti modul katalogizacije Voyagera. Lakse je
nego OPAC. Odaberite remote search i spojite se na produkcijsku bazu NSK.
Odaberite indeks, u ovom slucaju Key title, zveknite bilo koje slovo i ?.
Dobit cete primjere.
Kod naslova casopisa koji mijenjaju naslov treba dogovoriti kako ce se
popisivati. Jedna je mogucnost dva zapisa svaki s pripadajucim fondom, a
duga jedan zapis s oba naslova i zajednickim fondom. Utjecaj ima i
numeracija koja se ponekada nastavlja, a ako se dva spajaju u jedan moguce
su razlicite kombinacije u kojima je i numeriranje od pocetka. No, vazno je
kakve slucajeve imamo i da ne zbunimo korisnika.
Pozdrav
I.
Neki dan sam bio na OP-u u NSK i "snimao" Cuttera. Povlacim ideju o unosenju
broja primjerka u signaturu. To je posljedica kad sam vidio na njihovim
policama da primjerak 11 prethodi primjerku 5, primjerak 5 primjerku 3,
primjerak 10 je uz primjerak 6 i tak dajlje. Podatak nis koristi, a samo
stvara prividan nered.