[Koha] Izvjestaj s gradilista

Ivan Mihel imihel at ffzg.hr
Fri Apr 25 12:21:22 CEST 2008

Bavim se casopisima. Samo se otkrivaju novi problemi. Odlucim otici na
objekt da se utijesim po principu moze biti i gore. Vraga. Dosla su dva nova
Zagorca. Sad ih je ukupno pet. Mislim si nesto da ih pitam bi li ispunili
anketu Centra za on-line baze podataka. U korist JSTOR-a jasno. Tako bi
presli SciFinder za punih pet glasova ili 55%. Na petom katu je napravljen i
estrich (zadnji betonski sloj prije zavrsne podne obloge). Postavljen je i
jedan lift. Uredi na petom i cetvrtom katu imaju zidove. Svaki ured ima
jedan oberlicht koji se moze otvarati. Medutim iz njih vire neke zice. Cimic
mi kaze da su spojeni na vatrodojavu. Gruntam si ak sredimo Kohu valjda cemo
i vatrodojavu. Na stepenistu za staff su neka vrata. Vode na podeste na koje
fino stane stokrl za pusace. Donosim odluku o odgadanju odluke o prestanku
pusenja. U podrumu zidove gletaju u fino. Mislim da su fakini unutar plana.
Zadovoljan sam. Vracam se casopisima, a vama zelim ugodan weekend.
I.