[Koha] [gsimicev at ffzg.hr: Re: djela u vise svezaka]

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Fri Aug 22 11:37:33 CEST 2008

ok, u pon. se vidimo kod Grete, a za cet ili pet treba nam neka velika.
(a to opet moze biti kod mene na odsjeku)

Marijana

----- Forwarded message from gsimicev at ffzg.hr -----

Date: Fri, 22 Aug 2008 11:32:23 +0200 (CEST)
Subject: Re: djela u vise svezaka
From: gsimicev at ffzg.hr
To: Marijana Glavica <mglavica at ffzg.hr>

ok Marijana..,. sto se prostorije tice, ja sam do daljnjeg sama u sobi, pa
mozemo i kod mene procakulati......

----- End forwarded message -----