[Koha] soba za sastanak

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Tue Aug 26 11:46:38 CEST 2008

KONACNO sam uspjela dobiti sobu za sastanak s bibliotekarima:
CETVRTAK(28.08.), DV-I, 12-14 sati.

Prije nego kaj posaljem obavijest, htjela sam pitati kako da koncipiramo
sastanak - ta prostorija definitivno nije za rad na racunalima ili osobniji
pristup, pa hocemo li onda opet odrzat prezentaciju? ako da, treba se
dogovoriti sto cemo i kako reci. Molim brzi odgovor kako bismo sto prije
javili svima gdje se sastajemo, tj. da uopce sastanak postoji :)

Mozda ne bi bilo lose napraviti nekakav okvirni terminski plan (znam da nije
moguce tocno u dan i zbog dovrsetka radova) te workflow za preseljenje kako
bi se moglo krenuti u njegovu realizaciju.

p.s. postoji mogucnost da bibliotekari nece moci doci na sastanak jer je
posudba otvorena, a nemaju demose koji je pokrivaju. demosi dolaze tek iduci
tjedan.

d.