[Koha] ovaj tjedan

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Mon Dec 1 11:36:22 CET 2008

evo, ja upravo katalogizirala prvi zapis! #220029 jos se malo bunim i
provjeravam kako radi.

marijana, kad ces biti u prilici, bilo bi dobro da zajedno prekontroliramo
te nove zapise da vidimo sto i gdje se pojavljuje i vidimo sto treba, a sto
ne treba...

jedini problem kod katalogizacije je spora koha - jako je sporo sejvanje!

d.