[Koha] cipiranje fotokopija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Mon Dec 1 21:59:58 CET 2008

s fotokopijama se moramo suociti kad tad. na njima sada sjedi posudba, tocnije, velik dio posudbe.
ako stoje u ZS svaki dan cemo ih vuci gore dolje, intenzivno. to nema smisla.
a u OP ne smiju stajati. ili ne stanu.
nista ne mozes preskociti, k vragu, uvijek se vrati. to zapravo nismo rijesili.

cipirati se mogu, no treba smisliti sta im se pise pod signaturu.
trebalo bi odmah pisati signaturu na primjerak.

marijana