[Koha] katalogizacija edukacija

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Dec 3 08:24:16 CET 2008

On Wed, Dec 03, 2008 at 08:13:46AM +0100, Dorja Mucnjak wrote:
> pa i ja mislim da prije nego kaj budu gotovi 008 i leader nema smisla jer
> ce opet morat ljudi cekat.

008 i LDR su gotovi za cas, ja samo odgadjam, ali to znam naprvati,
mogu i u zadnji cas.
veci je problem ono puduplavanje, koje sam sad rijesila, ali ce se
pojaviti ponovo

moramo se dogovoriti sta cemo ljudima govoriti, sta je najvaznije, da ne
bude previse, a da bude dovoljno. moramo proci kroz interpunkcije, da
vidis kako sam ih konvertirala...

mi se mozemo naci u petak oko toga.

> jesi vidla framework. malo sam si razmisljala i skuzila da bi trebali
> staviti i 100 i 700 - i to samo $a. kaj ti mislis? zbog razlikovanja
> mogucih istih naslova

ne znam. u 245$c je odgovornost.
vidi ako mozes nac neke primjere sta drugi imaju u minimalnom.

Marijana