[Koha] zastitne folije procjena

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Dec 3 22:39:59 CET 2008

prema podacima iz loga, potrosili smo do sad 10 kulutova, jel to istina?
3500 primjeraka dobilo je signaturu.

naljepnica je potroseno vise - oko 4350. razlika od 850 se potrosena je
na:
- testiranje
- knjige koje imaju ovitak
- greske

naljepnica je nabavljeno 100.000

mozda je bolje vec sad naruciti jos oko 50.000 naljepnica i 150 koluta
folija

Marijana