[Koha] printeri - slavistika i germanistika

Dorja Mucnjak dmucnjak at ffzg.hr
Thu Dec 11 13:29:58 CET 2008

Lijepi pozdrav i od mene!

Nama printer treba do iduceg tjedna tako da ne racunate s njim prije utorka.

Jedan smo obecali i fonetici jer je ona gotova s cipiranjem.

printari se doista mogu pristekati na bilo koje racunalo, ali se mora
isntalirati na tom racunalu i pad jer inace ne mozemo citati cipove. znaci,
ako mislite mijenjati racunala, treba napraviti mjesta i za pad - to znaci
dodatnu instalaciju.

i pazite, printeri su teski ko sam vrag! posaljite muske!

dorja