[Koha] printeri - slavistika i germanistika

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Thu Dec 11 17:34:20 CET 2008

Ma nije bas jasno.

slavistika - 2 printera
ako fali racunalo, ima jedan laptop na informacijskima

germanistika - prvo jedan, a cim sredisnja zavrsi onda i drugi
pretpostavljam da ne fali racunalo (a jos jedan pad cemo dostaviti)

fonetika - uzeti printer s informacijskih
pretpostavljam da ne fali racunalo.

A fali jos i ova informacija:
po printeru treba 4 osobe, ako je ikako moguce u 2 smjene (znaci 8
ljudi), tako da printer radi bar 10-ak sati. u tom vremenu moze se
isprintati oko 1000 naljepnica.

Ako nemate ljude, imamo na listi cekanja jos kandidata.

Po printere posaljete nekoga kad god vam pase.
Nakon toga pozovete Hrvoja da pristeka, stavi naljepnice i ribon.
Onda javite meni, da instaliram softver.
Ja bih to radila popodne, ako mogu dobiti kljuc. Treba mi oko sat
vremena po printeru, ali kad imam dva printera, mogu raditi paralelno.

Pozdrav, Marijana