[Koha] Apaurin

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Tue Dec 16 18:24:31 CET 2008

On Tue, Dec 16, 2008 at 03:37:52PM +0100, Dorja Mucnjak wrote:

> ne znam kako cu ga pravdati.
> uostalom, anlijepljen je vec stari inv broj na njega, kad nam dode onaj
> iz viveinfo onda cu njega voditi kao poklonjenog. mislim da je tak
> najjednostavnije

al taj je nas, za njega imamo racun na kojem pise model i sve. nece li
to mozda zakomplicirati stvar kasnije kod inventure.
ne zam, ne razumijem se u to.

kod Cimica su primopredajni zapisnici i sva ostala dokumentacija vezana
uz ugovor s Vivainfo. u toj dokumentaciji spominje se i ovaj
"poklonjeni" printer.

ne znam sta ti treba za pravdanje.
znam da stvar mora proci preko ekonomata.

ne znam kako nas ekonomat sada vodi, jel smo dobili svoju kategoriju ili
ne?