[Koha] Pitanjce

Marijana Glavica mglavica at ffzg.hr
Wed Jun 4 09:27:15 CEST 2008

On Wed, Jun 04, 2008 at 09:17:56AM +0200, Ivan Mihel wrote:
> Imam pitanje. Vidio sam da NSK, a i neke nase knjiznice imaju
> katalogiziranu i elektronicki verziju casopisa. Da li to treba tako ili
> moze neki link i neka ikonica?

svi e-casopisi na koje imamo pristup su vidljivi u katalogu. (osim APA,
to jos nismo stigli)
ali nisu katalogizirani rucno, vec je su sa stranica dobavljaca skinuti
bibliografski opisi tih casopisa zajedno s linkovima.
postoji i http://mjesec.ffzg.hr/webpac-ecas na kojem su izdvojeni samo
e-casopisi.

neki casopisi koji imaju e-verziju (npr. Vjesnih bibliotekara, Revija
za socijalnu politiku) imaju u bib zapisu samo link na tu e-verziju,
no to nije tocno... trebali bi imati poseban zapis jer e-verzije casopisa
imaju drugi ISSN (papirnata i e- verzija medjusobno se povezu s
odgovarajucim poljem)